badat

Nu är arbetsveckan sluuut, skönt!
Jag har varit och badat med lilla Mathilda nu, roligt =) Tjuv å polis lektes det!
Nu väntar jag på baby som kommer hem till oss och äter! Squashpaj. Smarrigt!

Imorgon bär det av till Janne så att vi kan mäta golv och väggar!
Sen blir det Golvmäster och någonstans dom har kakel till köket =)
Sen ska vi försöka bestämma vilka tapeter vi ska ha, det blir inte lätt!
hahah
Vi får antagligen det lilla huset någon gång nästa vecka , så spännande!
Kommer aldrig hinna med det här men jag försöker

Ellen, Gustaf och Mathilda är dom finaste änglarna som finns!

Bella, vad var dte för sponsor du fixat?

Kommentarer
Postat av: alnäs

haha, lycka till med tapetvalet ;)

2007-09-15 @ 00:40:05
Postat av: Lotta

Åh, så du får va med de små i helgen :) Så roligt. Trodde du skulle till Anders i helgen?
Hoppas ni hittar något snyggt!!
Igår va de sittning - idag är man trött. Ska baka morotskaka idag om det är någon som tittar förbi i morgon...
Ska bli så roligt att träffa er nästa helg!
Puss å kram

2007-09-15 @ 12:53:21
Postat av: bella

så mysigt med ett litet hus :) det är min pappas jobbb, knutssons bygg heter det typ :p 1000 kr! o idag frågade jag på jobbet o de gick också bra. 1000 kr där med! tjohooo

2007-09-15 @ 15:15:16
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: Inga-Lill

Hallååå, nu har jag hittat din blogg...haha...
Ha en härlig vecka, Jojo.

2007-09-16 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0