workwork

long time ago...???

jobbar på min gamla plats nu tor-fre, Emelie är i London! (lite avundsjuk).
Jag är sugen på sol, värme och hjärtan-godisarna som finns på KVANTUM!

Längesen jag skrev sist.
Volleybollen går bra, vi har vunnit två matcher av två möjliga =)
3-0, 3-0.
På söndag spelas Svenska cupen i Gisle Sportcenter!!
Kommer du?
Huset har blivit fins, hallgolvet är fantastisk och tapeten i köket slår allt!
Vill du komma och titta??
Lisa kommer hem i helgen, häng med henne!
Lördagen blir det även gardininköp och sy med mamma..ska även åka till handelsträdgården och köpa en massa till krukorna som just nu ser ut som skrutt!
Imorgon kommer Sara och Johan till mig och Roger, dubbeldejt =)
Ska käka massa och så =)

Det finns fortfarande en hel del att ordna med i huset.
Jag har aldrig tid.
En veckas ledigt?!!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: bella

jaaa jag vill se :P har du fundilerat mer på maten? hahahaha. jag är fan seriös :P ses tonight!

2007-10-18 @ 15:44:50
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0