uppdatering

Jag har fått klagomål på bloggen....
jag har inte så mycket tid.

yoga var det idag, har faktiskt fått hyfsad koll på eldandningen =)
meditationen var rolig faktiskt, vi sjöng!
var på fotvård idag också, fotverkstan! Kan verkligen rekommendera det =)
Har faktiskt mjuka fina fötter nu!

huset går framåt. tapeterna är på plats och allt som saknas är golvet i hallen!
det ska inhandlas på torsdag!!!

ansiktsbehandling på fredag, ska bli "skönt".
seriepremiär på lördag mot VUGI. Gisle sportcenter kl.14, kommer du?
Söndag MÅSTE vi verkligen åka till Ikea =)
Jag bara måste hinna....!

Jag mår bra kanske jag ska säga också, sugen på att flytta in och det kommer ske snart!
Hoppas jag kan få upp lite bilder då också!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jess

hej! Tack för flytt-SMSet! hoppas ni kommer trivas i huset =) Kram kram

2007-10-02 @ 22:08:27
Postat av: bella

haha jag suger på eldandning!

2007-10-03 @ 13:21:44
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: alnäs

jag har fixat uppvärmningst-shirts till laget nu! :) kom faktiskt ihåg det alldeles själv!

2007-10-05 @ 17:09:48
Postat av: bella

aa jag kom på det idag.. trodde matchen var på lördag, men icke! :) får man gå dit även fast man inte dricker då? kram mormormmormromromro

2007-10-08 @ 16:04:49
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: jessica

nu tycker jag att du börja bli lite seg på att uppdatera här palle ;)

2007-10-16 @ 22:30:33
URL: http://jlakatos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0