efter helgen

längesen igen..förlåt!
Nu vill jag egentligen sova men för att stilla er hunger så ska jag skriva lite...

Jobbet går bra, det är roligt...har massor att göra hela tiden vilket är bra för då går dagarna snabbt över =)
i fredags städade jag och min sambo =) Sambo låter så vuxet =)
löragen bar det av mot Halmstad för att vi skulle ha vunnit matchen mot dom men inget gick vägen och vi förlorade..Fick dock bästaspelar-pris och därmed en jättefin blomma till mitt hus =)
Åkte hemåt och det vankades inflyttningsfest/födelsedagsfest hemms hos mig och Roggan. Mycket trevligt och massa fina presenter, tack så hemskt mycket!
Markoolio i parken och han var bäst..haha Love him ;) Världens skojigaste..
Mycket stökande med Amanda, Stina och Madde!!

Söndagen var vi trötta hela dagen men på kvällen pallrade jag mig bort till Brolle för lite bingolotto. Vi vann inget. DÅLIGT.
Jädrans skit att vissa ska få färgfemman fler än en gång i sitt liv när jag inte ens kan få vinna en hundring.

Jag vill sola.

Imorgon är det ingen vanlig dag, det är min födelsedag!
21 år, ganska gammal nu!
Kram



Kommentarer
Postat av: bella

GRATTIS PALLLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

2007-10-30 @ 22:45:29
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0