spectacular

veckan har flytit på bra med träning i spöregn och första inohumspasset!
sjukt mycket träningsvärk men det är skönt att känna att man lever!
jobbet funkar också bra!

Regina Spektor - Samson
Regina Spektor - On the radio
Så bra!

Kanske ska kommentera det här med att Gislaved drog sig ur elitserien...
För er som inte hört min berömda radiointervju ;) hahahah så jobbigt var det!
Det är skittråkigt att GVK har dragit sig ur men det var tyvärr tvunget.
Nu blir det till att kolla läget i div.1 ett år =) Jag tror det blir rätt bra ändå.
Ta lite större ansvar och få lite bra självförtroende på plan förhoppningsvis!

Timbaland - Why I are
Jag vill dansa!

Ikväll ska vi fira morbror Bo =) Jag ska spela honom ett spratt.
Imorgon blir det Liseberg med jobbet. Roger ska med och Mathilda plutten och Cecilia ska få följa med också!

Förresten har det löst sig såå bra med min bil!

you're young until you're not, regina spektor.
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: emma

you're young until you're not. så bra!!

2007-08-25 @ 17:25:14
URL: http://emmabengtsson.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera mera! :P

2007-08-31 @ 13:19:25
Postat av: bella

oj det var jag som skrev :p

2007-08-31 @ 13:19:47
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0