söndag

idag har jag å baby varit ute å sprungit, det var varmt och ganska jobbigt men ett varv blev det ju iaf =) raska promenader med honom är inte det enklaste...han tycker jag tar för stora steg?!!
sen var det lunch och vila..har fastnat något fruktansvärt för spindelharpan..måste klara fyra färger alltså!
efter detta besökte jag gymmet, i mina nya byxor =)

lite mera spindelharpan å lördagsgodis fastän det är söndag!

imorgon har jag möte på jobbet, roligt =)
får ju lifta med morbror dit eftersom någon pajat min bil....arrrgh. förresten såg jag en bil som var skadad idag, jag undrar om det är den som kört in i min men jag tror inte det!

lycka till i skolan imorgon Amanda!
nu blir det toast =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0