skåne!

hej bella =)
hahahahha

Idag efter jobbet bar det av till ängelholm med madde och mirela =)
Bengan bjöd på tacos, gammalt vin och smarrig drink =)
Jag bjöd på muffins!
Sen var det massage och ögonbrynsplock! Mirela är Bra på detta!

Nu sitter Madde med färg i håret så hon blir ännu snyggare tills morgondagen!
Klockan 10 är det avresa mot Helsingborg och VÄLA, very nice!
Kläder, IKEA och Bolaget får det bli =)
Två påsar kanske jag kan köpa även om vi inte är klara med vår kommande lägenhet/hus...
Jag har ju glömt berätta detta roliga i min blogg!
Jag och Roger flyttar ihop i oktober =)
Ska bli spännande och roligt och underbart!

Kvällen imorgon blir det inflyttningsfest hos Lisa, kanske några snittar slinker ner ;)
Sedan bär det av till Bahnhof för mera fest!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0