forden

Hej och välkommen till min blogg =)
Jag bestämde mig för att starta den här idag bara för att någon jävel har backat in i min bil inatt och smitit. Den är helt krossad där bak =( Jag blev jättearg, ledsen och förbannad när jag såg det.
Har anmält det iaf...ska kontakta försäkringsbolaget me!
Dessutom spelade någon i Roggans lägenhetshus till 05:00, finsk jävla skitmusik!
Så jobbigt.

Var hos Mirela innan också. Träffade Casper, så söt hundvalp som hon har köpt!! Jättefin =)
Verkligen kul att träffa henne igen. Shoppade lite och åt bakad potatis!

Ikväll kunde jag åkt på fest men det går ingen buss och min bil är sönder =(
Jag ska köpa lördagsgodis istället!

Hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Så roligt att kolla igenom dessa gamla inlägg, roligt att du har hållt på i mer än 5 år!! :o

2012-09-10 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0