chai latte

igår i katrineholm gick det inte så bra för mitt lag.
sista set får vi ta med oss och jobba vidare ifrån! nu har vi en träningsmatch på onsdag mot rig falköping innan serien drar igång på lördag!! det suger att sitta vid sidan av, men jag är iaf grym på att skriva statistik =)
 
morgonen idag började med lite fix och don som vanligt och sen blev det knäcke med skinka och avocado och en god chai latte! om en timme ska jag vaxa mina ben, det har jag aldrig gjort tidigare så jag är lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag!!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mumsiga mackorna såg ut! Måste testa det någon gång!

2012-10-01 @ 15:24:35
URL: http://sweetmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0