win

ni är en del som tittar in här fastän jag skäms för min dåliga uppdatering!

nu vann vi precis mot RIG Falköping så jag kände att nu vill jag blogga lite =)
utmanade dessutom lisa w på lite bloggning så det är bäst att blogga!
ja vi vann då med 3-1 idag och det var en riktig lagseger tycker jag.
alla hade sina stora stunder vilket är härligt!

roger har gjort fläskpannkaka till oss idag men lingonen har tagit slut, synd.
hoppas vi får ny av mor imorgon! vi får lunch där, skönt att komma ifrån jobbet en stund mitt på dan me!

till helgen är vi tränings och spellediga.
längtar verkligen efter sovmorgon som jag ska ta på lördag.
sen är det FEST också.
Sara, my love, jag kommer sakna dig!!!

bjuder på en snygger bild av mig själv från i somras, enjoy =)


Kommentarer
Postat av: Sara

2012-01-25 @ 22:20:29
Postat av: Carola

SNYGGING :-)! KRAM

2012-01-25 @ 22:20:45
Postat av: Sara

Grattis till vinsten, grymt bra!!! Tack... Love u!

2012-01-25 @ 22:21:17
Postat av: Mor

Oj vad snacket gick fort i sportradion.

GVK i god form lovar bra matcher framöver.

Hålet bakom blocket minskade idag.

Onödiga missar i serven!!!!!

Kram

2012-01-26 @ 00:08:49
Postat av: Lotta

Grattis!!

Så roligt att ni vann igår!



Låter skönt med spelledigt till helgen, ni har spelat mycket sen efter nyår!



Massa kramar och stort grattis igen!

2012-01-26 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0