fest!

goddagens!
sovit länge, tanken var dock att jag skulle sova ut, utan klocka å sådär men kvart över sex vaknar jag, av näsblod!!! väckte roger och fick lite papper och sen bodde jag på toan en stund.
somnade snabbt om så fick sova länge ändå!
nu har jag ätit massa frukost så om en stund blir det gymmet och bastu, gött!

igårkväll var vi hos mamma å pappa och firade magnus och roger.
idag fyller min bror 30 år, GRATTIS!!!
Roger fick fina skinnhandskar av mor och far och en peng så han kan köpa jacka eller träningskläder, så snällt =)
bror min firar vi framöver vid brorssonens dop som det snart är dags för.
Igår myste jag då med mina brorssöner, eller myste med den lille och lekte med den store!
vi fick vårullar med jordnötssås till förrätt, made in heaven, dem är så goda!
sen blev det potatisgratäng, kantarellsås, fläskytterfilé och sallad, yummie!
senare blev det homemade prinsesstårta och cholkaddoppade päronskivor.
roger fick dricka vin igår så får jag dricka vin ikväll.
ikväll ska jag på party. Jojjo (johanna andersson) har fest tillsammans med en kompis, 50årsfest!!!
ska bli nice
trevlig helg!!

jag ska dricka detta nyfunna goda vin =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Have fun!! :-)

2012-01-28 @ 19:18:41
Postat av: Siv

Näsblod!! inget önskat uppvaknande.

Kramis mor

2012-01-29 @ 16:41:31
Postat av: Sofie

Åh vilket fantastiskt vin ;)

2012-02-27 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0