seg start på året

dagn efter nyårsafton, jag har alltid upplevt den som seg.
så även denna.

viktor och annie kom förbi en liten stund annars har jag varit själva HELA dagen..
roger har varit hemma liiteliite.

imorgon är det "träningsläger". 2 pass.
kvällen vet jag inte vad den bjuder än.
vi kanske får bjuda in till ngt =)

har börjat på en ny bok nu iaf.
Jessica Anderssons självbiografi är det.
Verkar spännande och gripande.
Tänk så svårt många har det under sin uppväxt.

här får ni lite bilder på vackra tulpaner..kommer nog bli många sådana köp i år =)
vår fina spargris från ängelholm, spara spara!!
vår julgran också, nästa år får det nog bli lite tema i granen...jag ska försöka följa med ut och hugga den också!
tack mamma å pappa för att ni är så snälla mot oss!

KRAM

   

Kommentarer
Postat av: madeleine

jaaa bjud bjud...vi kommer ;)

2010-01-02 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0