nytta

sovit länge och läst ut Jessica Anderssons självbiografi, mycket bra.
Läs den!
Nu måste jag låna nya böcker, tips tas tacksamt emot.

idag funderar jag på att vara duktig.
återvinningen är prioritering nummer ett.
förrådet ser ut som hej kom och hjälp mig så det är verkligen på tiden.

undrar när mina älskade seriesöndagar drar igång igen..
hoppas att det inte dröjer allt för länge.

roger skulle ju överraskat mig med julklappen idag men han mår så dåligt så han ville skjuta det framåt lite.
tror vi ska ut och äta ngnstans och att han tycker det är dumt om han inte har ngn matlust när detta inträffar =)

jag längtar till nästa helg för då blir det mys hos syster m. familj i kungsbacka, mysigt!!

snart kommer denna tjejen hem säger hon.
hon avslöjar inte riktigt när men det ska bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

"En flicka som kallas Alice"- Kristin Hannah har skrivit den.. en fantastiskt bra bok som du bara MÅSTE läsa!!

2010-01-03 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0