cranium

har varit lite flitig idag och nu ska jag snart sova.
det är ju en arbetsdag imorgon.
inte så sugen på det just nu men ska bli kul att träffa lubbe!!!
efter jobbet blir det styrketräning + 2 timmar boll, I love my life =)
Roger är ledig så han får laga mat till mig.
skönt med en ledig dag på onsdag iaf!!

 

madde å mange kom över på tacos och spel, det var trevligt =) mimmy var också med såklart!
magnus visar "hela havet stormar"



förrådet innan utrensingen, här har jag redan flyttat ut tre kassar dessutom.
bilen ser aningen överpackad ut =)



till sist bjuder jag på en superfin bild på en VÄLDIGT söt tjej och hennes heta mamma =)

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Fortfarande svårt att fatta att hon är min den däringa söta bebben när jag ser kort på henne. Kolla vad klockhelvetet är!!!!!!!!???? Jag har inte somnat än, skulle till Gbg imon och shoppa men har så ont i halsen att jag varken kan andas eller sova...röv...

Love u iaf!!

Kram

2010-01-05 @ 04:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0