boring

en lördag med två träningspass, helt slut efter.
förkylning i kroppen och träning är ingen bra kombination men ibland är det bara till att bita ihop.
har legat ensammen ikväll och sovit, kollat på tv, fixat naglarna och läst tidning.
jag älskar när man läst ut en tidning för då har man en sak mindre att göra =)
frågan är om man ska slappa imorgon med eftersom det är sista dagen eller om jag ska göra lite nytta.
kan nog bli ngn bakning kanske. frallor är gott att ha i frysen!

är detta en hårfärg som ni tycker kan passa mig? eller är den tråkig?
känner mig tråkig nu i en permanent som inte vill försvinna och dassig färg.
får se när det blir förändring.


bild ellos.se

jag vill åka utomlands också.
så sugen!!
thailand hade suttit som handen i handsken


bild resekoll.se

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag tror du skulle vara grymt snygg i den färgen Johanna!

2010-01-03 @ 01:02:48
URL: http://teamtoracamilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0