biff

jobbat idag och det gick fint, rätt lugnt på jobbet.
nästa vecka drar det väl igång på allvar!
efter jobbet blev det bibblan och träning i 3 timmar.
biffade på bra idag och är riktigt sugen på att bli fit =)
får ha disciplin bara!

vad var det maria i hollywoodfruar sa om åderbråcken?
"det är någonting fult som man verkligen inte behöver" ??
HAHAHA klockrent.

imorgon blir det arbete igen och på kvällen kommer liesl och christina på käk, ska bli mysigt.
senare kommer broling, ska bli fantastiskt kul att träffa henne för det var längesen vi umgicks på tu man hand!
när volleybollen är slut ska jag ta mig tid att hälsa på alla mina kära.

roger har varit och tatuerat sig nu, herre min herde...
jag vågar inte kolla.

Kommentarer
Postat av: Tora

Du är redan fit snyggjohanna! Men klart det är roligt att träna på ändå :)

2010-01-05 @ 18:51:43
URL: http://teamtoracamilla.wordpress.com
Postat av: Amelie

Duktig du är! :)

2010-01-09 @ 13:46:25
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0