hjälp tack

sen träning är slutförd och jag Hatar sena träningar.
Jag är kass på att varva ner efter det och måste ofta vara uppe...
nu kollar jag igenom en hel del idolklipp..jag ville bara se de som gick vidare men de får jag inte fram så jag lyssnar och bedömer själv!

nu vill jag ha hjälp.
tänkte att jag skulle göra mig en ny spellista
alla som läser nu kan väl vara så himla snälla och kommentera med en Ultimat partylåt som ni inte kan vara utan.
kom igen nu..hur lång tid tar det er??

hus, thailand, new york, ny bil, kläder
stryktipset, ensamma vinnare på 13 rätt.
kom igen kom igen kom igen


Kommentarer
Postat av: trasan/ali/näsan

inte för att du gillar mina låtar kakan, MEEN: pitbull - hotel room!

här skulle din dans passa in också ;)

2009-09-11 @ 17:48:18
Postat av: bella

HAHA johanna jag tänkte precis skriva den låten=)



sexy bitch är bra med, med akon. eller sean kingston fire burning

2009-09-12 @ 09:30:25
Postat av: johanna

Tack flickor. jag gillade inte den där sexy bitch dock men fler förslag tack!!

2009-09-15 @ 17:09:18
Postat av: Sigge

Lars Kristerz såklart med "Jag måste ringa Carina"

2009-09-16 @ 21:13:27
Postat av: micken

okej, här ska du få lite låtar! ;D Knock you down-keri hilson m.m,When love takes over- David guetta, sexy bitch-akon, I gotta feeling- the plack eyed peas. Finns alltid på min partajjlista och SKA spelas högt!;)

2009-09-21 @ 20:27:35
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0