hemma

hemma efter en helg i borås med knallecupen.
vi vann bara en match men det går framåt för laget hela tiden.
det var en trevlig helg!!
alltid kul med tjejerna =)

jag ska nog ringa vivaldi-kliniken nu och be om hjälp med min nacke.
är trött på att ha ont.

idag fyller anders år - GRATTIS!!!
idag fyller matilda år - GRATTIS!!!
idag fyller tessan år - GRATTIS!!!

snart fyller jag år också.
om en månad =)

nästa sommar händer ngt fantastiskt!!

nu är det one three hill och privileged.
kanske ska äta lite mat idag också istället för godis =)
potatisbullar kanske!

imorgon är det träningsledigt igen och då ska jag på bio
flickan som lekte med elden

ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va är det som händer nästa sommar???!!!! vad vad vad!!!!! tror jag vet.kanske

2009-09-21 @ 19:12:12
Postat av: mikaela

Jag ska nog också slå en pling dit!, eller ah pappa får göra det :p

2009-09-21 @ 20:18:21
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: johanna

min kusin ska gifta sig...=)

har fått en del frågor på detta inlägg.

inget om mig alltså ;)

2009-09-21 @ 20:59:42
Postat av: Anonym

hmmm jag som tänkte att du skulle gifta dig =(

2009-09-21 @ 22:29:01
Postat av: bella

fan jag som tänkte att du kanske va med barn...har fått en dille på bebisar. alla jag vet som är över 20 vill jag ska skaffa barn NUUUUU så jag får nån o gulla med:)))

2009-09-23 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0