tre - ett

igår var det match mot Falköping och vi satte dit dem.
tappade ett set lite i onödan men med tanke på lite krasslighet kanske det får vara förlåtet ändå!
jag gjorde 6 serveess igår så än så länge leder jag serveligan =) en extra morot!!

hem och snoffsa efter matchen för att gå på julbord med en massa vänner.
den kalla maten var yummi och det varma inte lika yummi.
en trevlig kväll där iaf och sedan var vi några stycken som gick till parken.
jag hände med elin och det var nice =) vi shakade loss och var SÅ snygga!
träffade flera i laget och flera från förra årets lag.
så roligt det med!!!

gick hem i natten och det var välbehövligt, inte för min fot dock som dunkar lite idag...blää!
ngn som vill byta fot med mig??

idag får det bli lite slappedag, röja och tvätta, förhoppningsvis hälsa på edith och sara och sen glo på tv =)
glass kanske? aldrig fel!!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0