surt sa räven

förlust med 3-0 igår mot ett överranskande bra lindesberg.
vi hade helt enkelt inte mycket att sätta emot.
tuff match även nästa helg men ingenting är omöjligt.
vi får träna bra i veckan och jobba för att det ska gå vår väg på lördag.
sista matchen innan serien vänder sen nästa år.

vi hade lite lördagsmys igår med annie, viktor och oskar men som vanligt när oskar är med så såg vi en riktig skitfilm, "surrogates" hette den, jag slutade kolla efter en stund.
spelade lite yatzy gjorde vi också.

idag har vi varit hos farsgubben på kalas och sen var jag, christina & liesl på luciaframträdande i missionskyrkan.
som tur var så var det ingen predikan =)
det är lite klurigt att översätta luciasångerna till engelska så det försöket lade jag ner rätt snabbt.
natten går tunga fjät t.ex. översätt det åt mig tack!!

ikväll har jag slagit in en massa julklappar men pappret tog slut och jag ska köpa några till men sen är det KLART!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0