mera

jag skulle gärna bli en mer frekvent uppdaterare av denna blogg men jag har liksom lite ont om tid.
får se om jag snart hugger tag i det här med att uppdatera oftare, eller vill ni det??

nu ska jag gå och duscha mig och sedan krypa till kojs,.
alldeles för sent som vanligt.
har mått kass hela veckan men det är bara att bita ihop och käka huvudvärkstabletter =)
imorgon hoppas jag blir en bra dag.

jag vill köpa nya glasögon men är rädd att de blir för markerat...

igår köpte roger och jag en julklapp tillsammans, en mini-pc.
jag har bara provat den lite snabbt men den blir nog helt okej.
lite väl liten kanske men söt är den.
tror det är typ den nedan.
bild: elgiganten.se

Acer Aspire One D250

Kommentarer
Postat av: storasyster

Klart vi vill att du ska skriva. Jag älskar dina inlägg!!! Snart får du välbehövlig vila. KRAM

2009-12-04 @ 09:34:36
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Lotta

Klart du ska skriva!!

2009-12-04 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0