matchday

har varit ute i det uppfriskande -13 vädret och tagit en promenad med birdie, det var väldigt uppfriskande och bitande kallt.
funderar på ett fotbad.
jag skulle egentligen inte promenera, hade nog varit bättre med vila för foten men jag kommer ha ont hur som så det spelar mindre roll känns det som.
det var flera månader sen jag gick en promenad och idag var precis rätt dag!!

igår kväll hade roger gjort goda burgare med fetaost och vi kollade lite på "dum dummare" och den är så sjukt kul. fast det är minst lika roligt att kolla på allan och roger när de börjar skratta...det var inte tyst många sekunder alltså.

det börjar dra ihop sig mot samling med laget för lite lätt värmning och matchstart 14:00 mot Örebro.
det är ett mycket bra lag så vi får visa oss på det yttersta för att kamma hem poäng i denna match,
jag är redo!

fika hos mor och far efter matchen med johanna och hennes föräldrar, precis som förr i tiden!
mysigt.

peppa upp inför lagfesten hos mikaela ikväll.
allt jag hade i bilen till kvällen är fryst nu..
OOPS!!! hoppas flaskorna håller.

julbord med jobbet igår me, det var trevligt men jag fick ju åka hem tidigt eftersom det var träning.
lika bra det =)

ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt med fika! Kände mig som 16 igen (och det var ju ett tag sedan). Du är guld! Pusss

2009-12-23 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0