lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jessicas block

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Jarmo.

Det sista du sa högt: Hejdå, ha det så bra.

Det senaste någon sa till dig: Hejdå, du me.

Vad har du druckit idag: Juice, mjölk och varm choklad.

Vad var det senaste du åt: Clementin

Vad var det senaste du köpte: Varm choklad.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Snö och iskallt

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa, det krävs nog lite mer.

Sover du tungt: Jäkligt tungt..

Drömmer du mardrömmar: Nepp

Trivs du med ditt jobb: Jag trivs väldigt bra

Favoritklädsel: Chinos, slapp tisha och långt smycke..

Favoritlåt just nu: Tänd ett ljus

Vad ser du om du tittar till höger: En kasse från JC

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart kan gå tillbaka till soffan för söndagens obligatoriska tv-program

Vad ska du göra härnäst: Äta ngt och dricka vatten

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Helt slut

Favoritgodis: Lösgodis

Kläder just nu: Strumbyxor, myxbyxor, raggsockar, linne, tröja, tjocktröja, morgonrock och halsduk!

Sommarplaner: Inget planerat är

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du något instrument: Piano

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Vad är viktigast för dig: Roger, mina vänner och min familj.

Är du kittlig: Ja, ganska

Snarkar du: Tyvärr är det väl så

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Fisbaggar och spindlar

Längtar du mest efter just nu: Julaftons morgon


Kommentarer
Postat av: amanda

har ni det kallt hemma hos er? eller varför har du tusen kläder på dig? :)

2009-12-20 @ 18:21:25
Postat av: johanna

jag sålde bingolotto i 3 timmar idag, ute....

2009-12-20 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0