jul

julen är över men julpyntet står kvar
blev nog två nya tillskott till julen bland julklapparna!

mina julklappar var kanon och en väntar jag på, den från Roger.
vi ska åka iväg ngnstans en dag men vet inte vart..

det har blivit många härliga stunder med familj och vänner.
mina syskonbarn är världens sötaste =)

roger fick ett presentkort på Lovefilm.se från min syrra, ngn som har använt den sajten och vet hur det fungerar?

idag är en slapp dag.
jag tog ledigt!
jag ska läsa i min bok, Elsas Mode och plocka lite, handla mat och gå till bolaget me.
planera lite inför morgondagen.
vi är krassliga här hemma så det är rätt segt.

ska se om jag har ngt foto att bjuda på!


jag och matilda på ladies night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0