gaaaaaaah

idol är slut, Erik vann.
jag röstade på Calle.
Calles röst är speciell =)
Erik är grym och det kommer att gå bra för honom.

när han sjöng vinnarlåten och pappsen kom upp på schen så tänkte jag, åh så fint..
sen kom flickvännen upp och de kramades och jag tänkte åh så fint men sen stod hon kvar där och grät och log och åmade sig...
hon skulle ju gått mycket tidigare.
sen kom hela idolgänget och då fick hon kliva av tronen.
undra hur det kändes..som ett slag i magen kanske.

snyggast i kvällens idol var ju lätt min idol =)
AGNES!!!!
I love her.
Hittade ingen bild från kvällen men hon var cool!!



imorgon är det Lindesberg som står för motståndet.
ska bli SJUKT kul med match.
Är så laddad!!!
borde verkligen sova NU men jag måste packa och göra mig iordning...

Kommentarer
Postat av: NovaQueen.se

Välkommen till NovaQueen.se - klädesbutiken på nätet!

2009-12-12 @ 21:06:44
URL: http://novaqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0