closet

ja idag har jag och roger städat våra garderober och suckat över utrymmet som är alldeles för litet.
kan inte få in mer nu..lite slängt och en del ska ges bort!
äter kalla pannkakor med socker och smör på, så gott.
ngt mer som äter på detta vis??

ska bjuda er på lite bilder så här innan nästa år =)

      

vem tar på sig att lära mig hur man kör ett bildkollage???
så här kan vi ju inte ha det..

nähä nu får jag nog ta tag i årets sista städning och dusch.
sen blir det middag och bubbel med goda vänner.
mer om detta imorgon.
2010 - året då jag ska bli flitig på bloggen =)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Johanna och Roger! GOTT NYTT ÅR! Kram, Leif och Inga-Lill

2009-12-31 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0